fbpx

תרגילי משחק על טרמפולינה של איסמור

משחקים על טרמפולינה יכולים להשלים את חווית השימוש שלנו במתקן ובאותו הזמן גם לדאוג לבריאותינו איסמור באה להציג בפניכם את מגוון האפשרויות שניתן לבצע על טרמפולינה לחצר.

מחניים

תזדקקו לכדור ולמספר חברים.
בקשו מחבריכם לעמוד בשולי הטרמפולינה
ונסו לפגוע בהם מתחת למותניים עם הכדור,
בשעה שהם מנסים להתחמק ממנו.
ניתן לשחק משחק זה על פי רמת הקושי שתבחרו,
באמצעות הוספה או הורדה של מספר הזורקים
או העלאה או הורדה של קרבת הזורקים מהמתחמקים.
הערה: לא ניתן להשתמש ברשת הביטחון במשחק זה.
 

חקיין
על פי תור בצעו תעלולים על הטרמפולינה, כאשר בכל פעם מישהו אחר יוסיף תרגיל חדש. עליכם לבצע את התרגיל הקודם ברצף הנכון לפני שתוסיפו תרגיל משלכם. אם מישהו שוחך ביצוע של תרגיל ברצף הנכון – הוא יוצא מהמשחק. 

טרמפולינה הוטספוט
בצעו תרגילים על הטרמפולינה ככל שתוכלו בלי לגעת במעגלים הפנימי והחיצוני. כאשר נוגעים במעגל, התור עובר למשהו אחר. ראו מי משיג שיא.

טרמפולינה טוויסטר
אדם אחד עומד על הטרמפולינה וחבר או בן משפחה נמצא בחוץ. החבר או בן המשפחה יקריא הוראות כמו “ימין וירוק” או “רגל ימין אדום” וכו`. בכל קריאה, הקופץ חייב לעקוב אחר ההוראות בפרק הזמן המהיר ביותר. 

קפיצה וגלגול קומנדו
ניתן להתחיל משימה זו מכל נקודה על הטרמפולינה. קפצו על נקודה ונחתו על נקודה עם הישבן. לאחר קפיצה אחת על הישבן ונחיתה על הנקודה, המשיכו על ידי שכיבה וגלגול לנקודה הבאה. ניתן להתגלגל בכל סדר מנקודה אחת לאחרת, אולם אתם חייבים לגעת בכל הנקודות כדי להשלים את המשימה. ראו מי יכול להשלים משימה זו בפרק הזמן המהיר ביותר. פצצותראו מי יכול לקפץ על הישבן על גבי הטרמפולינה, לפרק הזמן הארוך ביותר. צלצלי צלצלי רוזישירו את השיר “צלצלי צלצלי רוזי”, ותנו למישהו אחר לקבוע כיצד תנחתו על הטרמפולינה. למשל: על הישבן, על הברכיים, על הבטן, על הרגליים וכו’.

דילוג
ראו מי יכול לקפץ הכי הרבה כמו קנגרו מנקודה אחת לשנייה בלי לגעת במזרן.

פיתול פתלתל
ראו מי יכול לקפוץ ולהסתובב באוויר ולנחות על נקודה בודדת הכי הרבה פעמים. 

פיראט בעל רגל אחת
ראו מי יכול לקפוץ הכי הרבה פעמים מנקודה אחת לאחרת, על ידי שימוש ברגל אחת בלבד ובלי לגעת בשאר המזרן.

למידע נוסף והזמנת המוצר השאירו פרטים